Welkom op ons reisblog!

15 februari 2018 - Heteren, Nederland

Welkom op ons reisblog! Wij gaan van 7 tot 20 maart 2018 naar de Paralympische Spelen in Zuid-Korea om Niels de Langen te volgen en aan te moedigen tijden zijn wedstrijden! En wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.

Niels heeft zich als Para Alpine-skiër in TeamNL geplaatst voor alle 5 de alpine ski-onderdelen, een prestatie op zich. Kijk voor meer informatie over Niels op www.nielsdelangen.com

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

1. Reislogger:
    15 februari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Fien Bolman:
    17 februari 2018
    Heel veel succes Niels. Geniet ervan! Ik ga je volgen.
  3. Hannie Buijze:
    17 februari 2018
    Niels. Je hebt er genoeg aan gedaan. Het is al fantastisch dat je aan 5 onderdelen meedoet. Heel veel succes en we blijven je volgen.
  4. Anja:
    17 februari 2018
    Wat leuk om jullie allemaal zo te kunnen volgen.
    Maar in het bijzonder natuurlijk Niels.
    Wij wensen je alvast heel veel succes en plezier bij de Paralympische Spelen in Zuid-Korea.
  5. Sacha:
    17 februari 2018
    Super om dit zo te kunnen volgen! En Niels, vooral genieten he! Ook voor je familie alsvast veel voorpret.
  6. Lisette:
    17 februari 2018
    Leuk om je zo te kunnen volgen! Heel veel succes, geniet van je tijd daar!
  7. Marijke de Bruijn:
    18 februari 2018
    Niels alle sterkte voor Korea. Ik zal je blijven volgen. Succes en laat van je horen.
  8. Ferna en Rini:
    18 februari 2018
    We wensen je 5 maal heel veel succes in Zuid-Korea 🏆 en bovenal, zorg dat je ervan geniet! 🤗
  9. Oma Tess:
    18 februari 2018
    Je hebt gewerkt aan je droom Niels veel succes dat t een fantastische werkelijkheid wordt toi toi toi 🍀 🍀 🍀
  10. Theo:
    19 februari 2018
    We gaan je volgen. Heel veel succes, maar vergeet vooral ook niet te genieten van deze prachtige kans.
  11. Familie den Hollander:
    24 februari 2018
    Heel veel succes Niels in Zuid-Korea! Wij gaan je volgen..
  12. Marinus en Eeltje Verheij:
    24 februari 2018
    Niels veel succes wij gaan je volgen in Zuid-Korea, je mag nu al trots zijn op je prestatie
  13. René en Joyce Anker:
    1 maart 2018
    Niels, veel succes en plezier. Geniet van dit mooie avontuur!
  14. Alexander van de Pol:
    2 maart 2018
    Heel veel succes Niels en geniet van iedere seconde!
  15. Dirkjan van Dijk:
    2 maart 2018
    Wat een ervaring moet dat zijn! Geniet met volle teugen. En heel veel succes!
    Aan je motivatie, inzet en voorbereiding zal het in elk geval niet liggen...
  16. Jonathan Gentilleau:
    Bonjour Sjoerd et la famille De langen,

Bonne chance et profitez bien de ce séjour!

A très bientôt,

Jonathan Gentilleau