Interview + Programma Niels tijdens spelen

5 maart 2018 - Heteren, Nederland

De koffers zijn grotendeels ingepakt, nog 1 dagje werken en dan vertrekken wij!

Interview Niels

Niels heeft vandaag een interview bij Omroep Gelderland gegeven, te beluisteren via de volgende link https://soundcloud.com/omroepgld/zitskier-niels-de-langen-in-zuid-korea

Prorgramma Niels

We krijgen veel vragen over het pogramma van Niels, daarom bijgevoegd de wedstrijddagen en -tijden (onder voorbehoud van wijzigingen, Koreaanse tijd tussen haakjes):

Zaterdag 10 maart:

• 01.30-04.30 uur (09.30-12.30 uur): paraskiën, mannen en vrouwen, afdaling

Zondag 11 maart:

• 01.30-05.00 uur (09.30-13.00 uur): paraskiën, mannen en vrouwen, super g

Dinsdag 13 maart:

• 01.30-05.00 uur (09.30-13.00 uur): paraskiën, mannen en vrouwen, supercombinatie, super g
  • 07.00-09.00 uur (15.00-17.00 uur): paraskiën, mannen en vrouwen, supercombinatie, slalom

Woensdag 14 maart:

• 01.30-04.30 uur (09.30-12.30 uur): paraskiën, mannen, slalom, eerste run
  • 06.00-07.30 uur (14.00-15.30 uur): paraskiën, mannen, slalom, tweede run

Zaterdag 17 maart:

• 01.30-04.00 uur (09.30-12.00 uur): paraskiën, mannen, reuzenslalom, eerste run
  • 06.00-07.30 uur (14.00-15.30 uur): paraskiën, mannen, reuzenslalom, tweede run

Bron: https://teamnl.org/artikelen/2018/02/programma-nederlanders-paralympische-spelen-pyeongchang-2018

De wedstrijden worden live gestreamd via www.nos.nl

De openings- en sluitingsceremonies worden live uitgezonden op NPO 1:

• Openingsceremonie vrijdag 9 maart vanaf 12:00 uur
  • Sluitingsceremonie zondag 18 maart vanaf 14:00 uur

Iedere avond zal Herman van der Zandt een samenvatting geven van de dag 's avonds op NPO2, rond 22.45 uur na Nieuwsuur.

Onze volgende update zal komen vanuit Zuid-Korea!

1. Oma Tess:
    5 maart 2018
    N mooi en duidelijk verslag geniet v,. d. reis en houdt me op de hoogte.
  2. Shirley Lamberts:
    6 maart 2018
    Goede Reis! We gaan het volgen!
  3. Esther Lucassen:
    6 maart 2018
    Heel veel succes Niels, we volgen je, ook vanuit het Dorenweerd!
    Groet Esther Lucassen
  4. Elmar Noteboom:
    Hoi Niels,
    Heel veel plezier en succes gewenst!!!!!
    Ik ga het zeker met spanning volgen!
    De rest van de familie ook heel veel plezier!
    Geniet ervan!!
    Groet, Elmar Noteboom
  5. Marijke de Bruijn:
    6 maart 2018
    Ik ga kijken op NOS.nl Succes.
  6. De Weistraatjes:
    6 maart 2018
    Dat worden korte nachtjes hier in Nederland!!! Heel veel succes en we volgen jullie en alles wat verschijnt over dit fantastische evenement!!!
  7. Pa en ma:
    6 maart 2018
    Hebben net afscheid genomen.We hopen ,dat dit de reis van jullie leven wordt.
    Zolang er naar toe geleefd.
    Maar ook een behouden thuiskomst .

8. Lucie:
    7 maart 2018
    heel veel succes Niels en Thera, Koert , Sjoerd en Mayke een mooie tijd met een goude randje
  9. Dolinda:
    8 maart 2018
    Héél véél succes Niels ik ga je volgen !!Thera en familie geniet vd mooie tijd daar !!!
  10. Madelon Krijnen:
    8 maart 2018
    Geniet met z'n allen van deze bijzondere ervaring, wat de uitkomst ook is! Succes, Niels!
  11. Maryanne en Jan Timmer:
    8 maart 2018
    Niels en Thera, Koert , Sjoerd en Mayke geniet van deze bijzondere gebeurtenis!!!!!
  12. Arno:
    Beste Niels,

Heel veel succes! Je kan het!
    Geniet van deze bijzondere gebeurtenis! Thera, Koert en Sjoerd, jullie ook veel plezier!
  13. Sandra Bennik:
    9 maart 2018
    Heel veel succes en heel veel plezier. Leuk om deze reisblog te volgen. En op de televisie natuurlijk. We duimen voor je Niels.
  14. Karin van Dijk:
    9 maart 2018
    Succes Niels. Geweldig dat je hieraan deel kunt nemen. Maike en Sjoerd moedigen jullie Niels ook namens mij aan?
  15. Louisa Griffioen:
    Lieve familie De Langen,
    We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Toen Nederland vandaag binnen kwam in het Olympisch Stadion zijn we vlak voor de Tv gaan staan. Dat is Niels, zei Wim, want die lacht altijd. Het ging heel snel maar volgens ons hebben we em gezien! We wensen jullie een geweldige tijd in Zuid-Korea en voor Niels heel veel succes. Hartstikke leuk dat jullie een reisblog hebben. Veel liefs uit Schuytgraaf van Wim en Louisa xx
  16. Jules:
    9 maart 2018
    GENIET ER VAN MET ZIJN ALLEN!!!!!!
  17. Nancy:
    10 maart 2018
    Nou, de eerste gebroken nacht heb ik er opzitten. Maar wat was het leuk om te zien. Wat ging hij lekker.
  18. Tineke Fidder:
    10 maart 2018
    Wat n belevenis, Koert, Thera, Sjoerd en Maaike !!! Wat leuk om mee te mogen genieten van jullie verhalen. Ga lekker verder met genieten ( en schrijven). Fijn dat Niels tevreden is over zijn eerste wedstrijd!
    Ik blijf duimen......