Nog een paar dagen!

3 maart 2018 - Heteren, Nederland

HET SCHIET OP!!!

Nog een paar dagen en wij gaan richting Zuid-Korea: we zijn al druk aan het inpakken en vliegen zelf woensdag 7 maart a.s. om kwart voor 12 via Helsinki naar Seoul.

In Seoul blijven we 1 dag over (als we er toch zijn...) en vrijdagmiddag reizen we dan door naar PyeongChang. Daar is vrijdagavond de openingsceremonie (die trouwens live op tv is, start om 12 uur NL-tijd!!!)

Niels is op donderdag 1 maart vertrokken en is vandaag aangekomen in het Paralympische dorp: hij is  goed aangekomen en kan zich nu in alle rust voorbereiden, donderdag en vrijdag heeft hij de eerste officiële trainingen voor de afdaling (dit zijn formele trainingen die hem de mogelijkheid geven om de afdaling te inspecteren).

Bijgevoegd het artikel dat op zaterdag 3 maart in de Gelderlander stond, om in de sfeer te komen, we zijn er best trots op!

Ook is onder video's het filmpje terug te vinden dat door TeamNL van Niels gemaakt is, een prachtige film dat de droom van Niels mooi weergeeft.

WE HEBBEN ER ZIN IN!

IMG-20180303-WA0001

1. Oma Tess:
    3 maart 2018
    Leuk om vanuit mijn stoel jullie te volgen
  2. Geert en Ingrid:
    3 maart 2018
    Heel, heel veel plezier en heerlijk genieten met elkaar van deze heel bijzondere reis!
    En schreeuw je schor om Niels aan te moedigen. We gaan "alles" volgen
  3. Jules:
    3 maart 2018
    Superleuk, veel succes en heel veel plezier toegewenst. Once in a lifetime experience👍😊
  4. Manoes:
    3 maart 2018
    Super!! Wij houden de updates in de gaten!
  5. Bernadette:
    Oh super leuk.
    Wij gaan jullie volgen.
    Heel veel plezier en voor Niels, 🥇🥇🥇🥇🏆🏆🏆🏆 hopelijk zien we je op het podium. Heel veel succes.
  6. Geert Kastelijn:
    3 maart 2018
    Mooie site. Ga Niels zeker volgen. Veel plezier. Veel succes. Top!
  7. Enrico:
    3 maart 2018
    Heel leuk! Ben heel nieuwsgierig naar jullie Zuid-Koreaanse indrukken en de prestaties van Niels!
  8. Martin Knippers:
    3 maart 2018
    Ziet er bij de start al goed uit, we gaan jullie volgen. Succes !
  9. Liliane:
    3 maart 2018
    Geweldig! Wat een belevenis!
    Geniet
  10. Marielle Bouterse:
    3 maart 2018
    Een hele goede reis en heel veel plezier in Zuid-Korea
  11. Dick en Janniecde Jonge:
    3 maart 2018
    Hoi fam. De Langen. We gaan jullie zeker volgen. Veel plezier en succes voor Niels.
  12. Rienk, Carina & Bryan:
    3 maart 2018
    Super leuk om jullie op deze manier te volgen. We hopen dat jullie een onvergetelijke gebeurtenis mee gaan maken en heel veel genieten. Dan hebben we het nog niet eens over een eventuele medaille...............
  13. Anja:
    3 maart 2018
    Fijn te lezen dat Niels goed is aangekomen en zich al in alle rust kan voorbereiden.
    Succes met het pakken van de koffers en alvast een goede reis gewenst.
    En straks in Zuid-Korea volop genieten van dit bijzondere sportevenement.
    Wij leven op afstand mee, leuk dat dat op deze manier kan!
    Het is al bijzonder, maar wat zou het nog specialer worden met een plak..................
    Succes voor Niels!
    Veel plezier.
  14. Ilonka Casparie:
    3 maart 2018
    Wat geweldig om jullie te kunnen volgen. Een hele goede reis en geniet ervan.
  15. Evelien:
    4 maart 2018
    Heel veel plezier in Korea. Mooi dat jullie zo met elkaar. Niels kunnen aanmoedigen.
  16. Ds. Ella:
    4 maart 2018
    wat een zegen dat dit het resultaat is van het harde werk van Niels én van jullie.
    Ga met God en Hij zal met je gaan. Een goede reis, een mooie tijd en een veilig thuis komen voor jullie allemaal.
  17. Maryanne en Jan Timmer:
    4 maart 2018
    Heel veel succes Niels in Zuid Korea. Fijn dat je familie jou van dichtbij kan aanmoedigen.
    Een goede reis en verblijf gewenst en geniet er van!
  18. Anja:
    4 maart 2018
    Super droom kans. Voor jullie ook uniek als gezin. Hoop dat hij er zelf ook van geniet.
  19. Marijke de Bruijn:
    4 maart 2018
    Wat fijn dat Niels zich goed kan voorbereiden voor de slalom. We gaan hem volgen. Jullie heel veel genieten van alles wat je tegen komt. Gr. Marijke
  20. Peter, Marieke, Carlijn, Isabelle, Annefleur & Sander:
    4 maart 2018
    Wij hebben al oranje koorts! Heel veel plezier samen en we hopen dat het voor jullie allen een onvergetelijke reis en onvergetelijke gebeurtenis zal worden. Zet m op Niels! Heel veel toi-toi!!!!
  21. Baukje Dam:
    4 maart 2018
    Een geweldig idee, zo'n reislog. Ik zal jullie (bijna) op de voet volgen. Om te beginnen: veel succes voor Niels en een prachtreis voor jullie vieren.
  22. Carin & Merijn:
    5 maart 2018
    Goeie reis en geniet van alles !! Suc6 Niels !!
  23. Monique Verkuijlen:
    5 maart 2018
    Wauw Niels, wat ontzettend gaaf voor je dat het nu eindelijk zover is. Ik weet nog heel goed dat je bij mij in de 4H-klas zat (net als je broer Sjoerd nu :-) en dat je met veel passie over je sport en deze droom kon vertellen! Ik wens je enorm veel succes toe, een superervaring voor je!
    De hele familie wens ik ook een hele mooie tijd daar toe, geniet ervan met z'n allen!
  24. Nancy:
    5 maart 2018
    Ik ga er voor zitten of liggen al naar gelang het tijdstip van de dag/nacht. Succes Niels. De rest van de familie, geniet met volle teugen van dit avontuur.
  25. Shirley Lamberts:
    6 maart 2018
    Wat bijzonder allemaal! Ga ervan genieten met zn allen! Toi toi toi Niels! Zet hem op!
  26. Bep Jacobs:
    6 maart 2018
    Heel veel succes Niels. Een mooie tijd en een goede reis voor iedereen. Genieten maar.